Кількість
|
Вартість
|
||
|
Мріяли відправитися в подорож по небезпечному підземеллю разом з компанією друзів? Гостріть свої клинки, готуйте сокири та арбалети, але найголовніше - приготуйтеся багато базікати й відгадувати слова. Адже саме за допомогою ерудиції вам належить здолати пастки та прокляття, щоб дістатися до скарбу і понести його з собою! Настільна гра Небезпечні Слова не дасть вам занудьгувати й змусить відчути себе справжнім генієм, розгадувавши загадки та заважаючи конкурентам.
Кому сподобається?
Настолка виконана в карикатурній і досить безневинній стилістиці, а зміст гри не має на увазі дорослих або специфічних тем. При цьому вона вимагає дуже хорошої ерудиції та словникового запасу. Тому грати в настолку для компанії можна від 8 років, але бажано, щоб гравці були в одній віковій категорії.
Дорослим Небезпечні Слова сподобаються нетривіальними правилами, які дозволяють найхитрішому і виверткому отримати перевагу, і швидким ігровим процесом. А дітям вона допоможе розширити словниковий запас.
Що робимо?
Світ гри - типове фентезі, тому усі знайомі з “Володарем Кілець” чи “Підземеллями й Драконами” відразу відчують себе як вдома. Атмосферу задають і елементи гри, такі як монстри на підставках, фігурки персонажів, чарівні книги та справжнісінький пісочний годинник.
Гравцям належить розділитися на дві команди й пройти 5 кімнат, розгадувавши слова для кожної окремої локації та намагаючись не потрапляти в словесні пастки конкурентів. Долаючи локацію за локацією гравці потрапляють до фінальної кімнати, де за відведений час їм треба перемогти боса або безславно програти, витративши на подорож понад 8 раундів.
Правила
Щоб підготуватися до битви, треба знати базові правила мандрівника:
- гравці діляться на дві команди, отримують чарівні книги та складають підземелля з 5 кімнат, наслідуючи книгу правил;
- також команди готують пастки й заборонені слова, які не можна вимовляти ворожій команді в спробі пояснити значення кімнати;
- деякі прокляття в підземеллі примушують виконувати завдання з додатковими умовами, наприклад з луною або використовуючи обмежений словниковий запас;
- гравці повинні укластися в 5 спроб для однієї кімнати, а хід триває відведений пісочним годинником час.
У фіналі команда б'ється з босом, який додає труднощі своїми особливостями. Перемагає команда, яка змогла повергнути боса, або монстр, якщо гравці не впоралися з випробуванням.